اقدام به ازدواج
سنت پیامبر آخرالزمان: ازدواج
روابط قبل و بعد،موانع،آسیبها و... در ازدواج

پوشش در خواستگاری

در جلسه خواستگاری چه نوع پوششی مناسب است: چادر یا مانتو؟

با توجه به این که خواستگار باید شما را همان گونه که هستید ببیند، سعی کنید آن گونه لباس بپوشید که همیشه هستید؛ ینی اگر چادری هستید با چادر(طبیعی است که خانم چادری، در جلسه خواستگاری با چادر مشکی ظاهر نمی شود و با چادر روشن حضور می یابد که همین حرکت، به معنای چادری بودن او است.) و اگر مانتویی هستید، با مانتو حاضر شوید (این مسأله در مورد عینک هم صادق است؛ یعنی اگر عینکی هستید، با همان عینک حاضر شوید.)؛البته دختر و پسر برای شناخت نوع پوشش یکدیگر و جزئیات آن (میزان پوشش) در اجتماع، به دیدن وضعیت همدیگر در جلسه خواستگاری بسند نمی کنند و در جلسه اول گفت و گو از یکدیگر در این باره سؤال  خواهند کرد.

گذشته از مسأله نوع حجاب، در انتخاب رنگ لباس (چادر یا مانتو) دقت کنید و قبل از خواستگاری، رنگ های مناسب را امتحان کرده، از اعضای خانواده نظر بخواهید. یادتان باشد که نخستین دیدار، تأثیرگذار است. آقا نیز باید در مورد پوشش خود دقت کند. استفاده از لباس های جلف (حتی اگر در زندگی اجتماعی خود چنین پوششی دارد) برای جلسه خواستگاری مناسب نیست. بهتر است در جلسه خواستگاری، لباس رسمی تر و البته ساده و راحت بپوشد و درباره پوشش اجتماعی اش در جلسه اول گفت و گو با دختر سخن بگوید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





24 آبان 1389برچسب:اقدام به ازدواج, :: 23:47 :: نويسنده : ابوذر

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید. در حد توان علمی،دینی و تجربی در مورد مسائل مربوط به ازدواج به شما دوستان مشاوره و راهنمایی خواهم داد.منتظر نظرات،پیشنهادات و انتقادات شما هستم. به شما بازدیدکننده عزیز پیشنهاد میکنم مطالب گذشته موجود در آرشیو رو هم حتما مطالعه کنید.
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 70287
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1